Flat Preloader Icon

شماره تماس : 09306301632

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان آبرسان

آموزش پایتون در تبریز

arco
30 آبان 1401
1172بازدید
  • محدودیت سنی
    :

    ندارد

  • بودجه دوره
    :

     دوره مقدماتی 2,000,000 تومان

     دوره پیشرفته  2,000,000 تومان

  • مدرک
    :

    باارائه مدرک معتبر  از سازمان فنی و حرفه ای 

دوره آموزش پایتون در تبریز

پایتون یکی از معدود زبان‌های برنامه نویسی است که می‌توان ادعا کرد ساختاری ساده و قدرتمند دارد، از این رو یادگیری این زبان همواره به افراد مبتدی که شاید هیچ تجربه‌ای در برنامه نویسی نداشته باشند توصیه می‌شود و از طرف دیگری استفاده از این زبان برای حل مسائل مختلف و پیچیده انتخاب اول بسیاری از برنامه نویسان حرفه ای بوده است.

خودو فان روسوم در سال ۱۹۹۱، وقتی که ۵۳ سال داشت، زبان برنامه نویسی پایتون رو طراحی کرد که امروزه به عنوان یکی از برترین زبان‌های برنامه نویسی جهان شناخته می‌شود و دارای محبوبیت زیادی هست.

دلیل اصلی محبوبیت زبان پایتون، سادگی اون هست و همین ویژگی باعث شده تا به عنوان بهترین گزینه برای آموزش برنامه نویسی به افرادی که قصد شروع برنامه نویسی رو دارند باشد.

آموزش پایتون در تبریز تمام نکات را برای حرفه‌ای شدن در این زبان به شما آموزش می‌دهد.

امروزه در سرتاسر جهان، زبان پایتون به عنوان مناسب ترین گزینه برای آموزش برنامه نویسی، مخصوصا آموزش برنامه نویسی به کودکان پیشنهاد می‌شود.

اما این سادگی هرگز باعث نشده که چیزی از قدرت این زبان محبوب کاسته شود.

پایتون در کنار سادگی از قدرت بالایی برخوردار است. (آموزش پایتون در تبریز)

این زبان در کارهای مختلفی استفاده شده، کاربردهایی نظیر طراحی اپلیکیشن، برنامه نویسی تحت وب، بازی سازی، انیمیشن سازی، نرم افزارهای مهندسی و آماری، برنامه های سازمانهای فضایی و…

در دوره برنامه نویسی پایتون در تبریز می‌توانید کودکان خود را برای یادگیری این زبان برنامه نویسی جذاب، تربیت کنید.

ویژگی های اصلی زبان برنامه نویسی پایتون در تبریز

simplicity پایتون یک زبان ساده و کمینه گرا است.

وقتی نگاهی به سورس کد یک برنامه ی نوشته شده به زبان پایتون بیاندازیم، احساس می کنیم که با یک متن انگلیسی صریح مواجه هستیم.

Low Learning Curve قطعا" عامل اصلی این موضوع که یادگیری پایتون به عنوان قدم اول به مشتاقان برنامه نویسی و حتی کودکان توصیه می شود سینتکس فوق العاده ساده ی آن است.

همان طور که گفتیم صراحت زبان پایتون نه تنها خوانایی آن را افزایش داده است، بلکه با حذف پیچیدگی ها سهولت یادگیری آن را نیز بیشتر کرده است.

Portable ماهیت متن باز پایتون موجب شده است که این زبان با پلتفرم های مختلف سازگار باشد. بنا بر اعلام رسمی سایت پایتون، در حال حاضر این زبان روی ۱۲ پلتفرم از جمله، windows, GNU/Linux, Macintosh, Solaris, Android, ios و... کار می کند و برنامه های نوشته شده به این زبان بدون نیاز به تغییر یا با تغییرات بسیار جزئی روی تمام پلتفرم ها اجرا می شوند.

Interpreted برخلاف زبان های کامپایل شده ای مانند سی یا جاوا، زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان تفسیر شده است و سورس کد برنامه های نوشته شده به این زبان با استفاده از یک مفسر اجرا می شود که همین موضوع قابلیت پرتابل بودن آن را افزایش می دهد.

Object Oriented پایتون درمقایسه با زبانوهایی مانند جاوا یا سی پلاس پلاس، روش قدرتمند تر و ساده تری را برای اجزا برنامه های شیء گرا به کار می گیرد.

Extensible یکی از مشکلات زبان تفسیر شده ی پایتون سرعت پایین اجرا در مقایسه با زبان های کامپایل شده ای مانند سی یا جاوا است.

حال اگر بخواهید قطعه ای از کدها سریع تر اجرا شود یا اگر بخواهید بخشی از الگوریتم برنامه ی خود را پنهان کنید می‌توانید آن بخش را به زبان سی، سی پلاس پلاس یا جاوا بنویسید و آن را در میان کدهای پایتون برنامه ی خود قرار دهید.

Embeddable علاوه بر این که می توان کدهای زبان دیگر را در برنامه های نوشته شده به زبان پایتون قرار داد، می توان قطعه کدهایی را به زبان پایتون نوشت و در سورس کد برنامه های سی، سی پلاس پلاس یا جاوا نشاند و به این ترتیب قابلیت های اسکریپتی به سورس کد مد نظر اضافه نمود.

پایتون به راستی از یک کتابخانه ی استاندارد غنی بهره می برد و در کنار این کتابخانه ی وسیع، کتابخانه های سایر توسعه دهندگان نیز به سرعت در حال توسعه می باشند که در مجموع ابزارهای مناسبی را برای ایجاد اسناد، رابط های گرافیکی کاربر، مرورگرهای وب GUI، رمزنگاری، هوش مصنوعی، ایمیل، بازی سازی، داده کاوی، ایجاد و مدیریت وب سایت، و بسیاری کاربردهای دیگر در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد.

دوره پایتون در تبریز برای چیست؟

یکی از بزرگترین خصوصیات دوره پایتون، چند جانبه بودن آن است؛ پایتون یک زبان برنامه نویسی شیء گرا و اسکریپتی می‌باشد که با دوره آموزش پایتون در تبریز می‌توانید این زبان جذاب و پرمخاطب را یاد بگیرید.

دوره پایتون در تبریز از سطح صفر دانشجویان را با این زبان آشنا می‌کند.

کاربرد آموزش پایتون در طراحی وب سایت

زبان پایتون به تمام معنا یک زبان شیء گرا است.

ولی اگر بخواهیم سراغ زبان‌های تحت وب برویم زبان php و زبان ASP.net در جایگاه خیلی بهتری قرار می‌گیرند.

پایتون در واقع از خانواده کد باز است. گوگل از زبان پایتون به عنوان اصلی ترین ابزار طراحی وب سایت و توسعه وب استفاده می‌کند.

برنامه‌های پایتون همانند php بر روی هر پلتفرمی قابل اجرا می‌باشد.

پایتون در همه جا کاربرد دارد و یک زبان کاملا” قانونمند است! بیشتر سایت‌های بزرگ مثل یاهو و موتور جستجوی گوگل از زبان پایتون استفاده می‌کنند.

همچنین پایتون زبانی حرفه ای برای طراحی موتورهای جستجوگر حرفه ای برای وب سایت‌ها کاربرد دارد.

مخاطبین دوره آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در تبریز کلیه مدیران، پرسنل شرکتها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، دانش پژوهان و علاقمندان به علم داده کاوی می باشند.

دانشجویان می‌توانند با شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی ‌پایتون در تبریز، همرمان با درس‌های دانشگاهی خود، بتوانند پروژه‌های جذاب و درامدزایی را جلو ببرند.

بهترین دوره اموزش پایتون در تبریز:

آموزشگاه اموزش پایتون در تبریز، که مورد تاییدسازمان فنی و حرفه‌ای بوده و از سابقه خوب آموزشی برخوردار باشد، یکی از فاکتورهای مهم در تعیین مسیر شغلی و تحصیلی فرد است.

از جمله ویژگی‌های مراکز آموزشی دوره برنامه نویسی پایتون در تبریز که موردتایید باشند می‌توان به این موارد اشاره کرد :

  • آموزش عملی و طبق بازارکار
  • ارائه مدرک حسابداری معتبر
  • معرفی به کار و کارآموزی
  • تدریس توسط اساتید شاغل در این حوزه
  • آموزش نرم افزارهای جامع و پرکاربرد 
  • و….

۷ فرصت شعلی بعد از دوره آموزش پایتون در تبریز

مزیت های دوره آموزش برنامه نویسی پایتون در تبریز

زبان برنامه نویسی پایتون تقریبا در همه صتایع و تجارت‌ها کاربرد دارد!

این دلیل باعث شده نیاز روز به روز به افراد متخصص این رشته بیشتر شود.

شما می‌توانید با شرکت در دوره برنامه نویسی پایتون در تبریز، و تداوم در یادگیری و تمرین و انجام پروژه‌ها، به شخصی حرفه‌ای تبدیل شوید.

سرفصل های دوره برنامه نویسی پایتون در تبریز

ویژگی‌های استاد دوره برنامه نویسی پایتون در تبریز

آموزش برنامه نویسی پایتون در تبریز

دوره پایتون در تبریز

استاد آموزش برنامه نویسی پایتون در تبریز تمام این ویژگی‌ها را دارد.

همچنین به ارائه ی پشتیبانی پس از پایان دوره می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



مشاوره رایگان

نام و تلفن خود را برای مشاوره رایگان بگذارید تا کارشناسان ماباشمادر اسرع وقت تماس بگیرند