Flat Preloader Icon

شماره تماس : 09306301632

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان آبرسان

آموزش حسابداری در تبریز

arco
24 آبان 1401
1181بازدید

آموزش حسابداری در تبریز

حسابداری، زبان تجارت نامیده می‌شود و هر سازمانی برای ادامه حیات خود نیاز دارد که فعالیت‌های اقتصادی خود را ثبت و ضبط کرده و در پایان سال مالی، گزارشات را تجزیه و تحلیل کند تا از سود ده بودن فعالیت‌های عملیاتی خود مطمئن شود.

لزوم وجود واحد حسابداری و مالی در هر ارگانی، باعث رونق روزافزون شغل های مرتبط مانند: حسابداری – حسابرسی-مدیر مالی- تحلیلگر مالی و… شده است.

 حسابداری، به دلیل گسترده بودن و سروکار داشتن با آمار وارقام، شغل حساسی به شمار آمده و نیاز به دانش و تجربه قوی دارد.

با توجه به حساسیت و گستردگی این شغل و زمانبر بودن پروسه یادگیری تجربی، آموزش آکادمیک و طبق سرفصل‌های بین المللی موردنیاز بازارکار، اهمیت زیادی دارد لذا در قدم اول برای شروع یادگیری حسابداری، افراد علاقه‌مند باید به دنبال مراکز آموزشی معتبر برای یادگیری عملی باشند و آینده شغلی خود را تضمین کنند.

آموزشگاه حسابداری در تبریز، که زیرنظر فنی و حرفه‌ای فعالیت می کنند می توانند پس از اتمام دوره کاراموزان را معرفی به آزمون فنی و حرفه ای کرده و مدرک بین المللی و قابل ترجمه که برای استخدامی‌های دولتی و خصوصی موردنیاز است، را به کارآموزان اعطا کنند. این مدرک رزومه قوی برای کارجویان حسابداری محسوب شده و آنها را در یافتن شغل مناسب و پردرآمد یاری می‌کند.

آموزش حسابداری در تبریز

کلاس حسابداری در تبریز | آموزش نرم افزار سپیدار در تبریز

حسابداری‌، ازجمله رشته‌های پرطرفدار در جامعه به خصوص میان قشر جوان محسوب می‌شود و به دلیل گستردگی و چند شاخه بودن این علم، به دسته‌های متنوعی مانند: آموزش حسابداری صنعتی در تبریز، آموزش حسابداری تولیدی در تبریز، آموزش حسابداری پیمانکاری در تبریز، آموزش بهای تمام شده در تبریز و … تقسیم می‌شود که علاقه‌مندان با توجه به علاقه و هدف شغلی خود می‌توانند یک یا چند شاخه را انتخاب و دنبال کنند.

اولین قدم برای آموزش حسابداری در تبریز به زبان ساده، یادگیری مباحث پایه، یعنی آموزش اصول حسابداری می‌باشد.

در قدم بعدی و پس از تسلط به اصول 1 و 2 حسابداری، دوره نرم افزارهای مالی مانند آموزش نرم افزار سپیدار در تبریز، آغاز می‌شود و با تسلط بر نرم افزار و سایر مهارت‌های بازارکار حسابداری مانند: نحوه محاسبه حقوق دستمزد – اکسل – ارزش افزوده – بیمه و … فرد می‌تواند وارد بازارکار شده و شروع به کسب درآمد کند.

اموزش حسابداری در تبریز شما را با تمام این نکات آشنا می‌کند.

بازارکار حسابداری در تبریز

حسابدار در هر سازمانی نقش تعیین کننده در اتخاذ چشم انداز و استراتژی‌های مالی و عملیاتی هر سازمانی دارد زیرا نتیجه گزارشات مالی اوست که سود ده یا زیان ده بودن فعالیت‌های یک سال اخیر را به مدیران و صاحبان سهام نشان می‌دهد.

بنابراین شغل حیاتی و مهمی دارد، به دلیل اهمیت بالای این نقش در سازمان و از طرف دیگر کمبود حسابدار خبره و ماهر در جامعه، بازارکار اشباع نشده‌ای داشته و همیشه تقاضا برای این شغل وجود دارد.

بازارکار حسابداری در تبریز، تا حد زیادی به توانایی و تجربیات فرد نیز بستگی دارد و این ویژگی‌ها باعث تمایز بین حسابدار ماهر و مبتدی شده و درآمد افراد را تعیین می‌کند.

درآمد حسابداری در تبریز

حسابداری به کل به انواع مختلفی مانند: حسابداری صنعتی – تولیدی – پیمانکاری – بهای تمام شده – حسابرسی و.. تقسیم می‌شود و با توجه به توانایی  و تخصص فرد، دارای میانگین درآمد ماهیانه 6 تا 30 میلیون می‌باشند.

عوامل دیگری مانند: نوع قرارداد همکاری – منطقه جغرافیایی – نوع سازمان و کافرما و … نیز در تعیین میزان درآمد حسابداران دخیل هستند.

آموزش حسابداری در تبریز

بهترین دوره اموزش حسابداری در تبریز :

آموزشگاه حسابداری در تبریز، که مورد تایید فنی و حرفه ای بوده و از سابقه خوب آموزشی برخوردار باشد ، یکی از فاکتورهای مهم در تعیین مسیرشغلی و تحصیلی فرد است.

از جمله ویژگی‌های مراکز آموزشی حسابداری در تبریز که مورد تایید باشند می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • آموزش عملی و طبق بازارکار
  • ارائه مدرک حسابداری معتبر
  • معرفی به کار و کارآموزی
  • تدریس توسط اساتید شاغل در این حوزه
  • آموزش نرم افزارهای جامع و پرکاربرد 
  • و….
  •  

دوره حسابداری در تبریز

دوره حسابداری در تبریز دارای دوره های آموزشی متعددی می باشد ولی برای شروع یادگیری، آموزش ها از دوره حسابداری مقدماتی شروع شده و در 12 جلسه برگزار می شود و مباحث پایه مانند اصول حسابداری آموزش داده می شود.

دوره تکمیلی ، شامل آموزش های عملی و کاربردی مهارت های بازارکار حسابداری مانند : نرم افزار حسابداری – اکسل – حقوق دستمزد – ارزش افزوده و… می باشد و در 20 جلسه برگزار می شود.

علاقه مندان به شغل حسابداری ، در طی 3 ماه و با گذراندن این 2 دوره و پس از دریافت مدرک فنی و حرفه ای خود می توانند شروع به کار کنند.

پیش نیاز آموزش حسابداری در تبریز

با توجه به شروع آموزش ها از ترم مقدماتی ، همه ی افراد حتی با رشته های دانشگاهی یا تحصیلی غیرمرتبط ، می توانند استارت آموزش ها را زده و پس از گذراندن دوره های موردنیاز ، وارد بازارکار حسابداری شوند و به کسب درآمد بپردازند.

آموزش نرم افزار حسابداری در تبریز

یکی از موارد مهمی که علاقه مندان به حسابداری باید حتما مدنظر داشته باشند این است که فقط با دانستن مباحث تئوریکی یعنی اصول حسابداری نمی توانند شغل ایده آل و پر درآمد پیدا کنند.

زیرا امروزه با دیجیتالی شدن کارها، همه کسب و کارها مخصوصا بخش حسابداری و مالی، ثبت های مالی خود را در سیستم و به کمک نرم افزارهای حسابداری انجام می‌دهند.

این کار چند مزیت مهم دارد :

اول اینکه داده ها و اطلاعات رخدادهای مالی ثبت و ضبط شده و امکان از بین رفتن آنها وجود ندارد.

دوما، مدیر و سهام داران هرموقع خواستند می توانند با دسترسی به نرم افزار، وضعیت مالی و صورت سود و زیان شرکت را مشاهده کنند.

سوما، این مساله باعث سرعت بخشیدن به کارها می شود و امکان اشتباه و خطای سهوی، یا عمدی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پس وجود نرم افزارهای حسابداری در شرکت ها و کارخانه ها امر واجبی بوده و بخش مالی باید نسبت به این مساله حساس بوده و سعی کند تا بهترین و جامع ترین نرم افزار مناسب کار خود را انتخاب کنند.

آموزش نرم افزار سپیدار در تبریز

با توجه به اتوماسیون شدن کارها ، شرکت ها و سازمان ها ، امور حسابداری و مالی خود را با توسط سیستم و نرم افزارهای حسابداری ثبت می کنند.

این امر موجب به وجود آمدن نرم افزارهای متعددی شده است که سازمان ها با توجه به نوع فعالیت خود ، می توانند یکی از آنها را انتخاب کنند.

به طورکلی مابین نرم افزارهای رایج ، نرم افزار سپیدار که زیرمجموعه همکاران سیستم می باشد ، به دلیل جامع و پرکاربرد بودن و همینطور ماژول های کامل ، پراستفاده ترین نرم افزار برای حسابداران ، به شمار می رود.

افراد مسلط به این نرم افزار ، می توانند با نرم افزارهای دیگر نیز کار کرده و تمامی ثبت های مالی سازمان را انجام دهند و در آخر گزارش مالی را از سیستم دریافت کنند.

مزیت های نرم افزار سپیدار در تبریز

نرم افزار سپیدار به دلیل ماژول های کامل و راحتی استفاده  ، بیشترین محبوبیت را بین نرم افزارها دارد و اکثر شرکت ها از این نرم افزار برای ثبت های مالی خود استفاده می کنند.

نرم افزار سپیدار ، دارای محیط کاربرپسند و گرافیک خوب می باشد و کاربر به راحتی می تواند با آن کار کند.

این نرم افزار زیرمجموعه همکاران سیستم بوده که دارای پشتیبانی انلاین و تلفنی می باشند و در صورت بروز مشکل 

اماده پاسخ گویی به سوالات کاربرانشان هستند.

محیط این نرم افزار ، به خوبی کدنویسی شده و کاربر در صورت یادگیری آن می تواند با نرم افزارهای دیگر حسابداری نیز کار کند.

این نرم افزار کاملا با استانداردهای حسابداری منطبق بوده و دائما در حال آپدیت ورژن های خود می باشد.

شرکت همکاران سیستم(تولیدکننده سپیدار سیستم) ، دارای شعبات متعددی در کل کشور می باشد و از هر شهری شما می توانید به راحتی به این نرم افزار دسترسی داشته باشید یا حتی آنلاین سفارش دهید.

سرفصل های دوره حسابداری در تبریز

اولین قدم برای یادگیری حسابداری، گذراندن دوره حسابداری مقدماتی می باشد.

در این دوره با اصول حسابداری به صورت کامل آشنا شده و توانایی حل مسائل ریاضی مربوط به حسابداری و تهیه صورت های مالی را به دست می آورید.

پس از گذراندن دوره مقدماتی و تسلط بر اصول حسابداری، می‌توانید شروع به یادگیری نرم افزار سپیدار کنید.

در این دوره از مرحله استقرار سیستم تا بستن حساب را به صورت کاملا عملی و در نرم افزار سپیدار یاد می‌گیرید.

علاوه بر موارد ذکر شده، شما به مهارت‌های دیگری برای کار به عنوان حسابدار در شرکت ها و کارخانه ها نیازمندید.

ازجمله این مهارت ها می توان به: اکسل - ارزش افزوده - محاسبه حقوق و دستمزد و ... اشاره کرد که در دوره حسابدار آماده به کار می‌توانید همه ی این ها را فرا بگیرید.

حسابداران مکررا از اکسل برای ثبت و تحلیل داده های حسابداری استفاده می کنند و لازم است تا حسابداران به صورت تخصصی کار با آن را بلد باشند.

آموزشگاه حسابداری در تبریز

در سطح استان موسسه‌های مختلفی وجود دارند که دوره حسابداری در تبریز برگزار می کنند. معیار انتخاب آموزشگاه حسابداری در تبریز بر اساس مواد زیر می باشد:

1- بهتر است آموزشگاه حسابداری در تبریز زیر نظر سازمان فنی وحرفه ای باشد.

2-سابقه اجرای دوره های زیادی داشته باشد.

3-دارای تجهیزات قابل قبول و کلاس های مناسب برای آموزش داشته باشد.

4-دارای اساتید فعال و شاغل در این حوزه را داشته باشد.

5- دارای کادر متخصصی باشد.

آموزشگاه سپیدار یک آموزشگاه حسابداری در تبریز می باشد که ویژگی های موارد بالا را در موسسه خودش دارد و یکی از مطمئن ترین اموزشگاه حسابداری در سطح استان محسوب می شود

برای مشاوره رایگان همین الان تماس بگیرید

ویژگی‌های استاد دوره حسابداری در تبریز

استاد دوره باید شخصی حرفه‌ای و آشنا به تمام تکنیک‌ها، نرم‌افزار‌ها و نکات حسابداری باشد و

همچنین تجربه کار د ر این حوزه را داشته باشد تا بتواند تمام نکات را به مهارت‌جو انتقال دهد.

آموزش حسابداری در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



مشاوره رایگان

نام و تلفن خود را برای مشاوره رایگان بگذارید تا کارشناسان ماباشمادر اسرع وقت تماس بگیرند