Flat Preloader Icon

شماره تماس : 09306301632

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان آبرسان

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

arco
21 آبان 1401
1435بازدید

درباره دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز بیشتر بدانیم

بدون شک در دنیای امروز موبایل یکی از پرکاربردترین وسایل بوده که کاربردهای بسیاری داشته و تقریبا زندگی برای بسیاری از افراد بدون تلفن همراه و همچنین فضای مجازی امکان پذیر نیست.

با توجه به افزایش درخواست برای دوره تعمیرات موبایل در تبریز، آموزشگاه‌های زیادی وجود دارند که دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل را برگزار می‌کنند. اما موضوع حائز اهمیت این است که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟

با توجه به این موضوع همراه ما باشید تا به بررسی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز و معرفی آن‌ها در این حرفه بپردازیم.

آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره‌های تخصصی می‌باشد که با فراگیری آن می‌توانید وارد بازار کار شوید و درآمد‌زایی کنید.

امروزه دنیای پیرامون ما و تمامی ابزارآلات پیشرفته که متناسب با تکنولوژی‌‌های روز دنیا پیوند خورده‌اند و تکنولوژی توانسته زندگی را از جهان گوناگون برای انسان آسان کند.

دوره تعمیرات موبایل در تبریز، دوره‌ای برای بدست آوردن تخصص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیاز برای ورود به بازار کار می‌باشد.

با توجه به اینکه همه تجهیزات هوشمند یک عمر مفید داشته و پس از مدتی نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند.

موبایل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پس از مدتی نیاز به تعمیر دارد.

از آنجایی که تعداد موبایل و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است بنابراین می‌توان انتظار داشت که تقاضا برای تعمیرات موبایل در تبریز نیز روز به روز افزایش خواهد یافت و این نشان از بازار کار عالی تعمیرات موبایل و اهمیت دوره تعمیرات موبایل در تبریز دارد.

برای خدمات‌دهی و کسب درآمد از تعمیر و سرویس ابزارهایی مانند موبایل و تبلت، علاوه بر یادگیری به صورت شاگردی که وقت زیادی را می گیرید.

دوره تعمیرات موبایل در تبریز زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای با مدرک رسمی در پایان دوره تشکیل می‌شود.

دوره تعمیر موبایل در تبریز، شما را در کوتاه‌ترین مدت برای ورود به بازار کار آماده میکند. این دوره از ابتدا و اصول شروع شده و نیازی به هیچ دانش قبلی وجود ندارد.

دوره تعمیر موبایل در تبریز برای دانشجویان مهندسی، علاقه‌مندان به رشته‌های فنی، علاقه‌مندان به الکترونیک و کسانی که می‌خواهند کسب و کار خود را با کمترین سرمایه شروع کنند مناسب می‌باشد.

چالش‌های تعمیرات موبایل در تبریز

از آنجایی که موبایل‌ها، اشیاهای گران قیمتی هستند، امنیت مراکز تعمیر موبایل اهمیت بسیاری دارد. 

در آموزش تعمیر موبایل در تبریز، تمام نکات لازم برای تامین امنیت مراکز تعمیر موبایل را فرا خواهید گرفت.

واقعیت این است که تعمیرات موبایل نیاز به دقت و تخصص فراوان برای رفع مشکلات موبایل و جلب رضایت مشتری دارد. پس باید به کیفیت سرویس دهی توجه بسیار داشت.

استفاده از قطعات با کیفیت و اصل، سلامت و عمر استفاده بهینه از موبایل را تضمین می‌کند. در آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، به این مباحث اشاره‌ی ویژه‌ای خواهد شد.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، به تمام چالش های تعمیرات موبایل و طریقه ی حل کردن آن ها می پردازد.

اهمیت دوره تعمیرات موبایل در تبریز

 هدف از برگزاری دوره تعمیرات موبایل در تبریز آموزش افرادی است که بتوانند کار تعمیرات  بر روی موبایل‌های مختلف را انجام دهند. وپس از گذراندن دوره آموزش تعمیر موبایل در تبریز وارد بازار کار بشوند.

آموزش تعمیر موبایل در تبریز به صورت صفر تا صد برگزار می‌شود، و این دوره‌ها به طوری طراحی شده است که بعد از آموزش تعمیر موبایل در تبریز بتوانید وارد بازار کار شود.

ما در روزگاری زندگی می‌کنیم که تلفن‌های همراه هوشمند تا حد زیادی در زندگی بشر نفوذ کرده است و افراد بسیاری از فعالیت‌های خود را از طریق گوشی هوشمند خود انجام می‌دهند. به همین دلیل داشتن تخصص در این حوزه بسیار پر اهمیت می‌باشد، و آموزش تعمیر موبایل در تبریز این فرصت را برای شما فراهم می‌آورد.

این موضوع نشان می‌دهد که تقاضا برای تعمیرات موبایل در تبریز بالا بوده بنابراین تعمیرکاران حرفه‌ای موبایل از درآمد بالایی برخوردار می‌باشند. نکته قابل توجه در داشتن این درآمد بالا کسب مهارت و تخصص می‌باشد. با آموزش تعمیر موبایل در تبریز می‌توانید مهارت کافی را در این حوزه کسب کنید.

در چنین شرایطی شرکت در دوره تعمیر موبایل در تبریز باعث می‌شود در مدت زمان کوتاهی کلیه مهارت‌های لازم برای تعمیرات موبایل را فرا گرفته و وارد بازار کار این شغل شوید و از درآمد بالای آن بهره مند شوسد.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز دوره‌ای است که آموزشگاه‌های زیادی در سراسر کشور آن را برگزار می‌کنند و از آنجایی که سطح امکانات و دسترسی‌ها در سراسر کشور یکسان نیست، در نتیجه سطح علمی و آموزشی این مراکز با هم تفاوت دارد و باید برای گذران دوره آموزش تعمیرات موبایل، به مراکز تخصصی و حرفه ای مراجعه کرد.

 یک تعمیرکار موبایل ایده‌ال چه ویژگی‌ای دارد!

    • آگاه بودن به مشکل گوشی و تشخیص درست
    • به کارگیری قطعات مطلوب و اورجینال
    • استرداد سیم‌کارت و حافظه اس‌دی به مشتری
    • آپدیت کردن اطلاعات
    • هزینه قابل قبول برای مشتری
    • دقت بالا در کار
    • تخمین درست زمان تحویل گوشی تعمیر شده به مشتری
    • ضمانت تعمیر
    •  

نکات مهم در رابطه با شغل تعمیرات موبایل در تبریز

برای اینکه هرگز مشتریان خود را از دست ندهید و همیشه درآمد خوبی داشته باشید، لازم است اطلاعات و مهارت‌های خود را به روز نگه دارید. گوشی‌های موبایل  هر روز باریک‌تر و پیشرفته‌تر می‌شوند و تعمیر قطعات سخت‌تر و متفاوت‌تر می‌شود. شما همیشه باید مطالعه کنید و یاد بگیرید که چگونه قطعات مختلف را هر زمان که یک گوشی جدید بیرون می‌آید تعمیر کنید.

برای ورود به بازار کار به تحصیلات خاصی نیاز نیست. حتی اگر در رشته دیگری تحصیل کرده‌اید یا علاقه‌ای به دوره ندارید و می‌خواهید در رشته فنی کار کنید، می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز این شغل را انتخاب کنید.

چرا رشته تعمیرات موبایل رو انتخاب کنیم؟

در گذشته ما برای هر کدوم از این کاربردهای گوشی، جایگزینی داشتیم. مثلا از ساعت مچی، ماشین حساب، دوربین عکاسی و … به صورت جداگانه استفاده می‌کردیم اما امروز، همه این گجت‌ها توی همین گوشیای تلفن همراه خلاصه شده.

اگه به صورت سهوی موبایلمان را در محلی جا بذاریم یا گوشی‌مون خراب بشه، وضعیت برای خیلی از ما غیرقابل تحمل میشه.

علاوه بر این، گوشی‌ها روز به روز دارن پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر میشن و سخت افزار و نرم افزارهای اونا داره امکانات و پیچیدگی‌های بیشتری پیدا می‌کنه.

برآوردها نشون می‌ده که چند ده میلیون گوشی در دست مردم توی ایرانه و این تعداد در برخی سال‌ها رو به افزایشه.

 این بازار به طور حتم برای خیلی از افراد مانند کسب و کارهای مربوط به واردات گوشی یا فروش آن، بسیار جذاب و سودآوره. یکی از مهم‌ترین شغلای دیگه که با توجه به این بازار گسترده، گوشی‌های تلفن همراه می‌تونه بازار بسیار گرمی داشته باشه، تعمیرات تلفن همراهه.

به علاوه تعداد افرادی که به صورت حرفه‌ای و تخصصی بتونن توی این زمینه فعالیت داشته باشن، هنوز با میزان نیاز جامعه و بازار تناسب نداره و شرکت‌های تعمیرات موبایل همیشه به دنبال افراد فعال توی این زمینه هستن. بازار کار رو به رشد و خیلی خوب توی این رشته، باعث شده تا افرادی که به زمینه‌های فنی علاقه دارن، بتونن با گذروندن دوره‌های کوتاه مدت و کسب تجربه، به راحتی و به سرعت استخدام بشن.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، می‌تونه شرایط رو در مدت کوتاهی برای ورود شما به بازار کار در شهر خودتون فراهم کنه.

مزایای دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز چیست؟

دوره‌های آموزش تعمیرات تلفن‌های همراه، می‌تونن یک راه میانبر و مناسب برای خیلی از افراد جویای کار باشن. این دوره‌ها با توجه به نیازهای روز و متناسب با نیازهای بازار طراحی می‌شن و کمک بزرگی برای بسیاری از افرادی هستن که به دنبال افزایش مهارت‌های خودشون توی بازار کارن. اما شرکت توی این دوره‌ها چه مزایایی برای ما می‌تونه داشته باشه؟ در ادامه این موضوع رو بررسی می‌کنیم:

پرداخت هزینه‌های آموزش، دغدغه بسیاری از افرادیه که به دنبال مهارت آموزی هستن. مشتریان این دوره‌ها، اغلب افراد جوان هستن که توانایی مالی بالایی ندارن. شرکت توی دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز و در آموزشگاه ما، هزینه بسیار مناسبی داره و نگرانی‌های در این زمینه رو از بین می‌بره.

یکی از مزایای شرکت توی این مدل از دوره‌ها، این است  که شما پس از آموزش‌های لازم و البته کسب تجربه، می‌تونین کسب و کار خودتون رو راه‌ اندازی کنین. راه انداختن کسب و کار تعمیرات تلفن همراه در ایران، نیاز به هزینه‌های اولیه بسیار بالایی نداره. هزینه راه اندازی یک کسب و کار تعمیرات تلفن همراه، در مقایسه با نسبت به تعداد زیادی از کارها خیلی کمتره.

راه اندازی یک کسب و کار تعمیرات تلفن همراه واقعاً کار مفید و به درد بخوری توی بازار تلفن همراه ایرانه. نیاز بالایی به این شغل در جامعه وجود داره و تقاضا برای استخدام و یا نیاز به مراجعه به اون خیلی بالا است.

از این گذشته، شما با شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز  و یا دیگر شهرهای ایران، به یه متخصص در این زمینه تبدیل می‌شین و همیشه در حال حل یک مشکل فوری برای مشتریان خودتون هستید.

شما در پایان این دوره و به عنوان تعمیرکار تلفن همراه، می‌تونین مشتریانی را که با اون‌ها کار می‌کنین رو انتخاب و گلچین کنین. شما می‌تونین فقط با چند مغازه تعمیرات تلفن همراه به صورت دلخواه کار کنین و یا این که توی جایی کار کنین که با مشتریان بسیار بیشتری سر و کار داشته باشین.

با راه‌اندازی یه کسب و کار تعمیر گوشی، شما می‌تونین توی زمینه کار و همچنین میزان پروژه‌های که قبول می‌کنین کاملا مستقل عمل کنین. می‌تونین در مورد ساعت کاری‌تون تصمیم بگیرین و یا زمینه کاری خودتون رو به مثلا یه زمینه خاص توی این رشته محدود کنین.

از آنجایی که ابزارهای زندگی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌روند و تقریبا تمام ارتباطات ابتدا توسط موبایل و یا تبلت انجام می گیرد، 

عمومیت یافتن استفاده از ابزارهای تکنولوژی باعث شده است تا تعمیرات موبایل درآمد بالایی داشته باشد.

وسایل مورد نیاز برای تعمیر سخت افزار تعمیرات موبایل در تبریز

در یک آموزشگاه که مجری برگزاری دوره های تعمیرات موبایل در تبریز است باید میزان محبوبیت و رضایت از عملکرد استادان و مشاوران، به صورت نظر سنجی های دوره ای از کارآموزان صورت پذیرد تا هم معیاری برای سنجش و کارآمدی اساتید چه از لحاظ سطح علمی و چه از جهت مهارت تدریس و اخلاق باشد و هم ابزاری برای بالا نگه داشتن سطح آموزشی آموزشگاه.

سرفصل دوره تخصصی تعمیرات موبایل در تبریز:

    • آموزش الکترونیک موبایل برای تمامی کارآموزان
    • تشریح برد الکترونیک موبایل و قطعات بکار رفته در آن
    • معرفی قطعات SMD به کار رفته در موبایل
    • معرفی مقاومت، خازن، دیود و سایر قطعات الکترونیکی
    • تست قطعات الکترونیک
    • معرفی انواع IC های موبایل و تشریح آن ها
    • معرفی و تشریح IC های چسبی بکار رفته در برد های آیفون
    • بررسی مسیرهای جریان و ارتباط بین قطعات
    • آموزش نحوه عیب یابی بر روی برد موبایل با استفاده از مولتی متر
    • تشریح سوکت ها و کلید های روی برد موبایل و نحوه تعویض آن ها
    • آموزش اصول کار با دستگاه هیتر و هویه برای تعمیرات برد گوشی موبایل
    • آموزش نحوه صحیح لحیم کاری، کار با خمیر فلکسی، خمیر قلع و…
    • آموزش نحوه صحیح بازو بست گوشی های اندروید و آیفون
    • آموزش نحوه بازو بست و عوض کردن تاچ و ال سی دی از روی موبایل
    • آموزش تعویض سوکت شارژ، سوکت هندزفری، دکمه ولوم و کلید پاور موبایل
    • آموزش نحوه بازو بست مادربرد موبایل بدون آسیب زدن به قطعات آن
    • آموزش تعویض قاب و کاور پشت موبایل ها
    • آموزش نحوه بازو بست گوشی های پرسی با استفاده از حرارت
    • آموزش جریان کشی و عیب یابی تخصصی برد موبایل
    • آموزش تخصصی مسیر یابی و پیدا کردن قطعه معیوب روی برد
    • آموزش تعویض باطری های مختلف موبایل
    • آموزش تعویض دوربین جلو و دوربین پشت موبایل
    • آموزش تعویض میکروفن و بلندگوی موبایل
    • آموزش شابلون زدن و پایه سازی تخصصی در تعمیر موبایل
    • آموزش تعویض هارد گوشی موبایل
    • آموزش تعویض جای سیم کارت موبایل
    • آموزش عیب یابی گوشی های ضربه خورده
    • آموزش عیب یابی گوشی های آبخورده
    • آموزش قلق های تعمیرات و انتقال تجربه استاد به کارآموزان
    • آموزش عیب یابی و تعمیرات تبلت
    • آموزش تعویض ال سی دی با دستگاه سپراتور
    • آموزش استفاده کردن از دستگاه التراسونیک برای شستشوی قطعات
    • آموزش استفاده از مولتی متر در تعمیرات موبایل
    • آموزش استفاده از لوپ ذره بینی و لوپ دوچشم در تعمیر موبایل
    • آموزش تخصصی به همراه دوره کارورزی ویژه هنرجویان عزیز و …
  • معرفی انواع نرم افزارهای کاربردی در تعمیرات موبایل
  • آموزش ساخت اپل ایدی با جیمیل شخصی
  • آموزش اصطلاحات کاربردی نرم افزار موبایل
  • فلش گوشی های شیائومی به صورت دستی
  • آموزش روش استفاده از فایل های نرم افزاری برای رفع مشکلات موبایل
  • آموزش رام زدن گوشی های مختلف
  • آموزش عیب یابی در مشکلات نرم افزاری موبایل
  • ارائه آموزش هایی در راستای معرفی نرم افزارها و باکس های کمپانی های تولید کننده تلفن همراه
  • ارائه تکنیک های تعمیرات موبایل های اندرویدی و آیفون همراه با فایل های نرم افزاری
  • ارائه تکنیک های یادگیری تعمیرات موبایل
  • ارائه آموزش هایی برای فلش کردن انواع گوشی ها
  • آموزش جامع تعمیر نرم افزاری موبایل و …
  •  

آموزش تعمیر موبایل در تبریز

آموزش تعمیر موبایل در تبریز در خیابان آبرسان جنب بانگ کشاورزی تنها واد تخصصی موبایل در سطح استان برگزار می شود.این دوره با مجهزترین کارگاه و استید مجرب به صورت صفر تا صد می باشد.

در دوره آموزش تعمیر موبایل علاوه آموزش های تخصصی در مورد نرم افزار و سخت افزار مسیر راه برای کار آموزان روشن تر شده و توسط استید با تجربه راهنمایی و پشتسبانی می شوند تا بتواندد به درآمد برسند.

دوره تعمیر موبایل در تبریز در خیابان آبرسان برگزار می شود . از ساعت 9 صبح و 8 شب می توانید از کارگاه های ما بازدید بفرمایید .برای اطلاعات بیشتر از دوره تعمیر موبایل در تبریز با شماره 09306301632تماس بفرمایید .

سوالات متداول تعمیرات موبایل در تبریز

بله ، در پایان دوره تعمیر موبایل در تبریز، کارآموزان معرفی به آزمون فنی و حرفه ای شده و پس از گذراندن آزمون تستی و عملی ، مدرک خود را از فنی و حرفه ای دریافت می کنند که این مدرک بین المللی بوده و قابل ترجمه و معتبر در کشورهای خارجی می باشد علاوه بر این با این مدرک می توانید پروانه کسب و وام گرفته و کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید.

نگران نباشید تمامی آموزش ها به حالت صفرتاصد و از مباحث مقدماتی شروع شده و تا مباحث تکمیلی کامل و عملی تدریس می شود و محدودیت سنی ندارد.

آموزش ها بازارمحور هستند و طبق به روزترین استانداردهای بازارکار تدریس می شود و همینطور پس از اتمام دوره کاراموزان جهت راه اندازی مغازه و کسب و کار خودشان می توانند از راهنمایی و مشاوره های لازم را از اساتید باتجربه آموزشگاه که در صنعت موردنظر شاغل هستند ، بهره مند شوند.

این دوره جذاب هم در بین قشر جوان و هم میانسال جذابیت دارد و محدودیت سنی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



مشاوره رایگان

نام و تلفن خود را برای مشاوره رایگان بگذارید تا کارشناسان ماباشمادر اسرع وقت تماس بگیرند